Contribuabilii care doresc să beneficieze de facilităţile fiscale privind anularea obligaţiilor de plată accesorii aferente datoriilor mai vechi de 31 decembrie 2018 pot depune Notificarea / Cererea de anulare a obligaţiilor de plată accesorii, prin intermediul Spatiului Privat Virtual.
Formularul D2 ”Notificare/ Cerere de anulare a obligatiilor de plată accesorii se găseste pe site-ul institutiei la adresa:
Depunerea Notificării / Cererii de anulare a obligaţiilor de plată accesorii prin intermediulSpatiul Privat Virtual scuteşte contribuabilul de a se deplasa la sediul organului fiscal, întrucât acesta va formula răspuns şi-lva transmite contribuabilului, tot prin intermediul acestui serviciu. De asemenea, tot prin intermediul Spaţiului Privat Virtual sunt emise următoarele acte administrative fiscale şi procedurale: certificatul de atestare fiscală, procesul-verbal de punere de acord, decizia de amânare la plată a obligatiilor de plată accesorii, înstiinţarea de respingere a notificării, decizia de modificare a deciziei de amânare la plată a obligatiilor de plată accesorii, decizia de pierdere a valabilitătii amânării la plată a obligatiilor de plată accesorii, decizia de anulare a obligaţiilor de plată accesorii, decizia de respingere a cererii de anulare a accesoriilor, decizia de modificare a deciziei de anulare a obligaţiilor de plată accesorii, decizia de desfiinţare a deciziei de anulare a obligaţiilor de plată accesorii.
Informaţii suplimentare pot fi obţinute de contribuabilii interesaţi atât prin intermediul CallCenter-ului, apelând numărul de telefon: 0314039160 sau prin intermediul platformei „Formular de contact” -secţiunea –Asistenţă în domeniul fiscal .
Compartiment comunicare