Cartierul Mîndreşti are de acum un birou de relaţii cu publicul al Primăriei municipiului Focşani. Biroul funcţionează într-un spaţiu aflat în clădirea şcolii din cartier. Prin rotaţie, patru zile pe săptămînă reprezentanţi ai serviciilor social, cadastru şi agricultură, taxe, impozite şi urbanism vor încerca să răspundă nevoilor locuitorilor din această zonă. Tot aici va funcţiona şi un spaţiu destinat Poliţiei Comunitare care va avea misiunea aisgurării ordinii în zonă dar şi siguranţa copiilor din şcoală. „Aici venim în întâmpinarea cetăţenilor, oferind, în primă fază, câteva din serviciile cele mai utilizate. În măsura posibilităţilor, personalul oferă informaţii din toate domeniile de activitate ale primăriei şi preia toate cererile, petiţiile şi sesizărilor cetăţenilor”, se arată în comunicatul Primăriei municipiului Focşani.
Programul de funcţionare va fi adaptat funcţie de cerinţe şi necesităţi.
În prezent el este următorul:
- Marţi 09.00-12.00 – Serviciul Public Local de Asistenţă Socială
- Miercuri 09.00-12.00 – Serviciul Cadastru şi Agricultură
- Joi 09.00-14.00 – Serviciul Impozite şi Taxe Locale
- Vineri 09.00-12.00 – Serviciul Urbanism