Acasă Eveniment Cum contribuie multifuncționalele A3 la eficientizarea muncii într-un birou de contabilitate?

Cum contribuie multifuncționalele A3 la eficientizarea muncii într-un birou de contabilitate?

524
0
Reclama

În timp ce mediul de afaceri este din ce în ce mai competitiv, toate companiile caută să reducă costurile și să eficientizeze munca. Acest lucru se aplică în special în departamentele cheie, cum ar fi birourile de contabilitate. Datorită cerințelor stricte de tipărire, arhivare și respectarea legii, birourile de contabilitate sunt unele dintre cele mai stricte birouri atunci când vine vorba de organizare.

Odată cu organizarea activităților de zi cu zi, se descoperă noi nevoi pentru a ține pasul cu mediul de afaceri precum și cu cerințele legale.

Reclama

Din acest motiv, multe birouri de contabilitate folosesc echipamente de foarte buna calitate cu performante excelente pentru a-si eficientiza munca de zi cu zi.

Cel mai potrivit echipament pentru astfel de birouri este o multifuncționala A3 din motive pe care urmează sa le prezentam.

  • Cost pe pagină

Deoarece aceste dispozitive sunt special concepute pentru a tipări un volum mare de pagini în fiecare lună, ele au fost optimizate pentru această sarcină și au consumabile de mare capacitate, mai ales în comparație cu dispozitivele A4. Un cartuș folosit de un multifuncțional A3 depășește in general 10.000 de pagini de capacitate de imprimare.

Echipamentele multifuncționale A3 pot face fata acestor volume mari si din acest motiv, pot înlocui imprimantele de birou care au un cost pe pagina mult mai mare decât cele A3. Astfel costul cu imprimarea poate fi eficientizat.

  • Versatilitate

Echipamentul multifuncțional A3 are o gamă diversă de funcții precum imprimare, scanare, copiere și, în funcție de model, trimitere de faxuri, acoperind astfel nevoile îndeplinite anterior de mai multe echipamente. Acest lucru nu duce doar la reducerea costurilor de achiziție și întreținere, dar și la reducerea spațiului ocupat de echipamente dintr-un birou. Aceste echipamente multifuncționale A3 beneficiază și de conectivitate LAN, USB sau la rețea wireless în funcție de modelul achiziționat. Astfel, mai multe persoane din birou pot imprima de pe un singur dispozitiv.

  • Viteza de imprimare și scanare

O imprimantă multifuncțională A3 de înaltă performanță poate depăși viteza de imprimare de 50 de pagini pe minut, modelele de top pot imprima până la 60 de pagini pe minut, astfel încât, chiar dacă există un număr mare de documente de imprimantă, această sarcină nu va consuma mult timp.

Iar viteza de scanare este un alt avantaj al multifuncționalelor A3 deoarece majoritatea echipamentelor sunt achiziționate cu un alimentator de documente. În funcție de model, alimentatoarele pot fi automate față – verso, precum și automate pe o singura față. Un multifuncțional A3 cu alimentator automat fata-verso poate scana cu ușurința pana la 280 de pagini pe minut, in funcție de model.

Aceste avantaje ajută foarte mult la economisirea și eficientizarea timpului angajaților, oferind un avantaj competitiv companiei care utilizează aceste produse.

  • Software de gestionare a imprimării

Pentru un control mai bun atât asupra costurilor de imprimare, cât și asupra fluxului de informații în cadrul companiei, se poate utiliza software de management al tipăririi care permite utilizarea imprimantei fie cu un cod, fie cu utilizarea unui card, stocarea documentelor tipărite pentru fiecare utilizator și centralizarea lor digitală, controlul individual asupra tipului de documente de tipărire, cum ar fi fortarea printarii color sau monocrom, precum și stocarea fișierelor scanate pe profilul fiecărui utilizator, ceea ce îi permite să imprime documentul de pe orice echipament din birou atâta timp cât este identificat prin card.

Accentul pe securitatea cibernetică a crescut în ultimii ani din cauza numărului de creșterea numărului de documente care trebuie stocate fie în cloud, fie în computerele de la birou. Acest lucru le face ținte atractive pentru persoanele cu cunoștințele tehnice necesare, deoarece informațiile pot fi vândute pe Dark Web. Din acest motiv, majoritatea producătorilor au început să încorporeze măsuri de securitate cibernetică. Un exemplu foarte bun este Konica Minolta, care produce echipamente I-Series care au încorporată din fabrică funcția Bizhub SECURE, care criptează datele de pe HDD/SSD-ul echipamentului, ștergerea automată a documentelor din folderele electronice și utilizează echipament numai cu o parolă alfanumerică.

Un astfel de echipamentul poate fi o investiție importanta, dar necesara. Asta nu înseamnă ca trebuie sa va asumați o cheltuiala foarte mare in acest moment.

Puteți închiria astfel de echipamente performante, mai ales dacă sunteți în căutarea unui echipament sau funcție anume și nu o puteți încadra în bugetul dvs.

Un alt avantaj al echipamentului închiriat este faptul ca ai costurile de printare ușor de urmărit printr-o factura care conține atât echipamentul cat si numărul de pagini tipărite.

Piesele, precum și tonerul sau cerneala folosite în timpul închirierii echipamentului sunt incluse în contract.

Nu mai este necesar să bugetați bani pentru consumabile deoarece acestea sunt incluse și este responsabilitatea furnizorului să asigure buna funcționare a echipamentului.

Această închiriere va asigură si flexibilitatea adaugarii sau eliminarii de echipamente din contract. Astfel, daca dechideti un nou punct de lucru puteti adauga un echipament in contract foarte rapid si simplu.

Pentru mai multe detalii sau oferte puteți intra pe www.printingmall.ro și acolo poți folosi filtrele interne de pe site pentru a compara mai multe produse intru-un timp foarte scurt pentru a găsi echipamente care sa se potrivească nevoilor dvs.

Dacă aveți nevoie de ajutor, ne puteți contacta fie la secțiunea de contact, fie prin pagina de închiriere și un consultant vă va sprijini în identificarea celui mai bun produs.

Lasă un răspuns