Ministerul Sănătăţii a infiinţat împreună cu Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale o linie telefonică publică pentru sesizarea deficienţelor din Sănătate
Numărul gratuit 0800800885 poate fi apelat atât de către pacienţi, cât şi de către medici
Telefonul va sta la dispoziţia pacienţilor, care pot sesiza probleme în asigurarea asistenţei medicale, precum şi a medicilor, care sunt încurajaţi să informeze Ministerul cu privire la problemele întalnite în exercitarea profesiei. În cadrul Ministerului Sănătăţii a fost înfiinţată o echipă operativă care va deservi linia telefonică. Aceasta va înregistra apelurile şi va selecta problemele, în funcţie de specific, pentru a fi ulterior transmise direcţiilor specializate din cadrul MS spre soluţionare. Într-o etapă iniţială, linia telefonică va funcţiona zilnic, de luni până vineri, între orele 08.00-18.00. Ministerul Sănătăţii precizează faptul că toate apelurile vor fi înregistrate, iar orice formă de abuz, în sensul utilizării injuriilor sau a apelurilor multiple nejustificate, va fi sesizată autorităţilor competente.
Linie telefonică pentru sesizarea problemelor
Reclama