Acasă Social În perioada de criză, poţi face bani la cumpărături. Află cum!

În perioada de criză, poţi face bani la cumpărături. Află cum!

274
0
Reclama
client misteriosÎn această perioadă de criză a locurilor de muncă unde numărul şomerilor este în continuă creştere, mystery shopping-ul a devenit o modalitate care vă poate ajuta să câştigați o suma de bani dacă nu ai un loc de muncă sau de a-ţi rotunji bugetul dacă ai deja un job care îţi oferă puţin timp liber.
Îți place sa mergi la cumpărături? Crezi că te-ai descurca foarte bine ca “spion”? Ești o persoană sociabilă? Ai spirit de observație? Atunci poți fi și tu un Client Misterios! A fi Client Misterios este o activitate care se poate practica în timpul liber și poate să îți aducă o sumă de bani suplimentară care variază între 35 şi 50 lei pe vizita realizată. Clientul misterios vizitează diverse magazine, joacă rolul unui client real, interesat de achiziția unor produse sau servicii, însă pe parcursul vizitei evaluează angajații, abilitățile lor de vânzare, aspectul interior si exterior al magazinului, etc. După realizarea vizitei, completează un chestionar, oferind informațiile observate in timpul vizitei realizate. Partea interesantă a acestei activități este că se primește un scenariu, pe baza căruia Clientul Misterios este pus în diverse situații de cumpărare.
Scenariile sunt simple. De exemplu, Clientul Misterios poate să facă o vizita la un magazin de retail. Pe lângă faptul că trebuie să urmărească aspecte legate de curățenia din magazin, Clientul Misterios trebuie să observe și atitudinea angajatului faţă de el, numele angajatului cu care a interacționat sau numele angajatului pe care l-a avut numai de observat, aspectul fizic al angajaților, de exemplu culoarea, lungimea parului, inaltimea, statura, etc.
Pentru a fi siguri că evaluatorul își face treaba, el trebuie să achiziționeze un produs de valoare minima și este foarte important să păstreze bonul, pentru a demonstra că a fost la locația stabilită. În plus, în chestionarul pe care îl va completa trebuie să descrie exact cum s-a desfășurat discuția cu angajatul sau angajații cu care a interacționat.
Astfel, oricine poate fi Client Misterios, dacă are minim 18 ani, spirit de observație dezvoltat, dacă are o memorie bună, capacitatea de a respecta termenele limită, acces permanent la internet și cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului.
Pentru a obţine mai multe informaţii despre acestă activitate aveți la dispoziție numărul de telefon: 0723 752 490 sau adresa de email: mp@phantomshopping.ro
Sursa articolului –  PhantomShopping
Reclama

Lasă un răspuns