Dupa ce saptamana trecuta Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) a suspendat activitatea de lucru cu publicul si nu a mai inregistrat firme, incepand de astazi si pana pe 3 februarie, se suspenda si cel de verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma, emblema, verificare unicitate sediu social, asociat unic. In aceasta perioada nu se va solutiona nicio cerere de inregistrare in registrul comertului. De asemenea, intre 26 ianaurie si 3 februarie a fost suspendata activitatea de lucru cu publicul, respectiv activitatea de primire la ghiseu si prin SFEI (Sistem Formulare Electronice Inteligente ), a cererilor de inregistrare in registrul comertului (inmatriculari, mentiuni, radieri, depuneri si/sau mentionari acte, etc.).
Toate cererile de inregistrare in registrul comertului se vor primi in regim de corespondenta, in registratura generala, urmand sa fie inregistrate incepand cu data de 6 februarie 2012, pe un nou sistem informatic, esalonat, in functie de data primirii in registratura generala, dar nu mai tarziu de data de 10 februarie. Informatiile vor fi disponibile si pe http://portal.onrc.ro, sectiunea servicii on-line Registrul Comertului (RC). Un alt serviciu suspendat temporar va fi RECOM on-line, intre 3 si 7 februarie, acesta urmand sa functioneze numai la partea de informatii gratuite. Toate modificarile sunt cauzate de implementarea unui nou sistem informatic, care se va aplica din 6 februarie.